Червоненська селищна територіальна громада
Бердичівський район, Житомирська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Про встановлення місцевих податків на 2019 рік на території Червоненської селищної ради та затвердження Положень про місцеві податки на 2019 рік

ЧЕРВОНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Андрушівського району  Житомирської області

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

Тридцять друга  сесія                                                                                                   сьомого скликання

від ___ червня 2017 року

  

Про встановлення місцевих податків

на 2019 рік на території 

Червоненської селищної ради та затвердження

Положень про місцеві податки на 2019 рік

 

     Керуючись  ст.143, 144 Конституції України, ст.26 Закону  України «Про  місцеве самоврядування  в  Україні», Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Встановити на території Червоненської селищної ради місцеві податки:

а) транспортний  податок;

б) єдиний податок;

в) акцизний податок.

2. Затвердити Положення про місцеві податки згідно з додатками до цього рішення:

- про механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум  транспортного податоку на території Червоненської селищної ради (додаток 1), а саме;

встановити ставку транспортного податку  на території  Червоненської селищної ради:

з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

- про  механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум  єдиного податку  на території Червоненської селищної ради (додаток 2), а саме;

встановити ставки єдиного податку  на території  Червоненської селищної ради:

- платникам першої групи - фізичним особам - підприємцям, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень -10 відсотків розміру прожиткового мінімуму станом на 1 січня звітного (податкового) року.

- платникам другої групи - фізичним особам - підприємцям, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень - 17 відсотків розміру мінімальної заробітної плати станом на 1 січня звітного (податкового) року.

- платникам третьої групи - фізичним особам - підприємцям, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичним особам - суб’єктам господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень :

1) 3 відсотки доходу - у разі сплати податку на додану вартість згідно з Податковим кодексом України;

2) 5  відсотки доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.

- платникам  четвертої групи - сільськогосподарським товаровиробникам, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків - розмір ставок податку з одного гектара сільськогосподарських угідь та/або земель водного фонду залежить від категорії (типу) земель, їх розташування та становить (у відсотках бази оподаткування):

для ріллі, сіножатей і пасовищ (крім ріллі, сіножатей і пасовищ, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях, а також сільськогосподарських угідь, що перебувають в умовах закритого ґрунту) - 0,95;

для багаторічних насаджень (крім багаторічних насаджень, розташованих у гірських зонах та на поліських територіях) - 0,57;

для земель водного фонду - 2,43;

для сільськогосподарських угідь , що перебувають в умовах закритого ґрунту, - 6,33.

-про механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум  акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на території Червоненської селищної ради (додаток 3), а саме:

встановити ставку акцизного податку на території  Червоненської селищної ради з розрахунку на календарний рік  у розмірі – для пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, реалізованих відповідно до підпункту 213.1.9 пункту 213.1 статті 213 Податкового Кодексу України  — 5 відсотків.

3. Секретарю селищної ради забезпечити оприлюднення даного рішення та надати копію до Андрушівського відділення Бердичівської ОДПІ.

4. Дане рішення набирає чинності 1 січня 2019 року.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку, сфери послуг, житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування, будівництва, земельних відносин, АПК та охорони природи.

 

  

 Селищний голова                                                        Ю.В.Ящук

 

 

 

 

Додаток  1

до рішення   сесії          скликання

Червоненської селищної ради

від   _____________ р. №_____

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум  транспортного податоку на території Червоненської селищної ради

 

 

Це положення визначає механізм встановлення, справляння і скасування,  а також порядок зарахування до бюджету сум транспортного податоку на території Червоненської селищної ради, права, обов'язки і відповідальність платників податку та органів, які відповідають за справляння податку, а  також порядок зарахування коштів податку до селищного бюджету.

              1. Загальні положення

1.1. Транспортного податоку є одним із складових податку на майно та встановлюється відповідно ст. 267 Податкового Кодексу України;

1.2.  Транспортний податок - це місцевий податок, який зараховується до  місцевого  бюджету  платниками у порядку і на умовах, що визначаються Податковим кодексом України та цим Положенням.

 

2. Платники податку.

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 Податкового Кодексу України є об’єктами оподаткування.

 

2. Об'єкт оподаткування.

Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального.

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об'єм циліндрів двигуна, тип пального.

 

3. База оподаткування.

Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Податкового Кодексу України .

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Податкового Кодексу України .

 

 

 

4. Податковий період

 Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

5. Порядок обчислення та сплати податку.

5.1. Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

5.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об'єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

5.3. Органи внутрішніх справ зобов'язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об'єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

5.4. Платники податку-юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.

5.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

5.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

 

6. Порядок сплати податку.

Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до  бюджету міста згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 

7. Строки сплати податку.

Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

Селищний голова                                                Ю. В. Ящук

 

 

 

                     Додаток  2

до рішення   сесії          скликання

Червоненської селищної ради

                                                                                                                 від   _____________ р. №_____

ПОЛОЖЕННЯ

Про механізм справляння та порядок зарахування до бюджету сум  єдиного податку  на території Червоненської селищної ради

Це положення визначає механізм встановлення, справляння і скасування,  а також порядок зарахування до бюджету сум єдиного податку на території Червоненської селищної ради, права, обов'язки і відповідальність платників податку та органів, які відповідають за справляння податку, а  також порядок зарахування коштів податку до селищного бюджету.

  1.