Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Про виконання Селищної програми підтримки управління праці та соціального захисту населення Андрушівської РДА на 2018 рік

ЧЕРВОНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Андрушівського району Житомирської області

 

ПРОЕКТ  Р І Ш Е Н Н Я

 

Сорок третя  сесія                                                                                                                                  сьомого скликання 

від                      2019 року

 

Про виконання Селищної програми

підтримки управління праці та

соціального  захисту населення

Андрушівської РДА на 2018 рік

 

 

      У відповідності до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  враховуючи висновок постійної комісії з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку, сфери послуг, житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування, будівництва, земельних відносин, АПК та охорони  природи, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію про виконання селищної програми підтримки управління праці та соціального  захисту населення Андрушівської РДА на 2018 рік взяти до відома.

 

     2. Зняти з контролю рішення тридцять другої сесії сьомого скликання від 13 червня 2018 року «Про розгляд листа управління праці та соціального захисту населення Андрушівської РДА».

 

    3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку, сфери послуг, житлово-комунального господарства, містобудування,  будівництва, земельних відносин, АПК  та охорони природи селищна рада.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                                                                               Ю.В. Ящук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційна довідка

про виконання «Селищної програми підтримки управління праці

та соціального  захисту населення Андрушівської РДА на 2018 рік»

 

     Головною метою Програми є створення умов для покращення ефективності надання соціальної підтримки управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації найуразливішим верствам населення громади, а також підвищення ефективності системи соціальної допомоги та спрощення процедури її надання, забезпечення належного прийому громадян.

     На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення Андрушівської РДА перебувають жителі нашої громади, а саме:

  • отримувачів державних соціальних допомог – 391 громадян;
  • отримувачів житлових субсидій – 980 домогосподарств;
  • 439 отримувачів субсидій звернулися до УПСЗН з заявою щодо виплати частин невикористаних  субсидій;
  • отримувачі пільг – 1724 громадян;
  • перебувають на обліку для забезпечення путівками санаторнокурортного лікування 21 особа;
  • перебуває на обліку на забезпечення протезноортопедичними та технічними засобами реабілітації – 95 осіб,
  • отримувачів допомоги на оздоровлення постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи – 18 осіб;
  • отримувачів допомоги на продукти харчування постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи – 19 осіб;
  • внутрішньо переміщені особи – 28 чоловік;
  • пройшли навчання на водіїв категорії «Д», «В», «С», «Е» за рахунок коштів з державного бюджету на здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО – 2 особи.

Надзвичайно важливим є необхідність забезпечення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами. Завдяки створенню належних умов для роботи спеціалісти управління зможуть зручно та швидко обслуговувати населення громади.

     На виконання «Селищної програми підтримки управління праці та соціального захисту населення Андрушівської РДА на 2018 рік» виділялися кошти в сумі 20000 гривень для придбання комп’ютерної техніки. Кошти використані на 100%.

 

 

 

Секретар ради                                                                                                                                                  Г.І.Козиренко