Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування)

 

1.

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради

Адреса: вул. Миру, буд. 28, смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області, індекс поштовий 13434

Тел./факс: (04136) 4-61-21

Електронна пошта: cnapchervone@ukr.net

Веб-сайт: http://www.Chervonenska-gromada.gоv.ua

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 15.00

П’ятниця з 08.00 по 20.00, без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР).
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до ЄДР, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;.
  3. Документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою.

Додаткові документи у відповідних випадках:

  1. Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;
  2. Установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
  3. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи;
  4. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа;
  5. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників), та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно  відсутньою – у разі внесення змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи.
  6. Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника у разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему його оподаткування
  7. У разі подання документів представником (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в ЄДР), додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  8. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

3.

Оплата

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою), справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (530 грн.)

Банківські реквізити:

Код класифікації доходів: 22010300

Отримувач: УК в Андрушівському районі/(ОТГ смт.Червоне)

       Код  37260205

       р/р:  33217879700699

       МФО: 811039

530 грн.

 

За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.

Банківські реквізити:

Код класифікації доходів: 22010300

Отримувач: УК в Андрушівському районі/(ОТГ смт.Червоне)

       Код  37260205

       р/р:  33217879700699

       МФО: 811039

       400 грн.

 

Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:

У подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів.

Банківські реквізити:

Код класифікації доходів: 22012900

Отримувач: УК в Андрушівському районі/(ОТГ смт.Червоне)

       Код  37260205

       р/р:  33217879700699

       МФО: 811039

1060 грн.

 

У п’ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів.

Банківські реквізити:

Код класифікації доходів :22012900

Отримувач: УК в Андрушівському районі/(ОТГ смт.Червоне)

       Код  37260205

       р/р:  33217879700699

       МФО: 811039

2640 грн.

 

Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

4.

Результат надання послуги

Внесення відповідного запису до ЄДР.

Виписка з ЄДР в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці.

Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі внесення змін до установчого документа.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання

6.

Способи отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з ЄДР та установчий документ юридичної особи) оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch

За бажанням заявника з ЄДР надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

 

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

  1. Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), не в повному обсязі.
  2. Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону.
  3. Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в ЄДР.
  4. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в ЄДР.
  5. Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону.
  6. Несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;
  7. Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

8.

Перелік підстав для відмови у державні реєстрації

  1. Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
  2. У ЄДР містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії.
  3. У ЄДР містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав – у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР, у зв’язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи.
  4. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.
  5. Документи суперечать вимогам Конституції та законів України.
  6. Невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
  7. Щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей ЄДР, пов’язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

9.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»( ст.17, 26, 36);
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у скорочені строки»;
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
  5. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
  6. Наказ Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки».