Організація методичної роботи педагогічних працівників
Р о з д і л ІV
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
4.1. Організація методичної роботи педагогічних працівників
Науково-методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:
діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;
відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;
компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;
прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
У 2022/2023 навчальному році методична робота Крилівської гімназії Червоненської селищної ради Житомирської області спрямована на реалізацію проблемної теми: «Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів в умовах Нової української школи».
Для вирішення цієї теми поставлені такі завдання :
запровадження гнучкої системи організації освітнього процесу, що відповідає сучасним тенденціям розвитку освітньої галузі та науково обґрунтованим концепціям соціалізації особистості демократичного суспільства;
розробка та впровадження моделей розвивального освітнього середовища, що сприяє процесу соціалізації та формуванню громадської активності учнів;
підготовка педагогів до запровадження основних ідей через удосконалення самоосвіти та активізацію методичної роботи;
розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над темою;
оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;
оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленоїнапідвищення професійної майстерності;
вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;
удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
заохочування та залучення вчителів до дослідницької та експериментальної роботи;
активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;
активізація роботи з молодими вчителями;
забезпечення методичною радою надання допомоги вчителям з питань реформування школи, підготовки до роботи основної школи в умовах НУШ;
підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;
активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня;
введення в освітній процес комп’ютерно - орієнтованих технологій, інструментів дистанційного навчання;
організація, інформаційно - методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей
З метою удосконалення усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми методичної роботи:
Колективні форми роботи:
педагогічна рада;
методична рада;
методична оперативна нарада;
методичне об’єднання ;
педагогічні виставки;
педагогічні читання ;
Індивідуальні форми роботи:
методичні консультації;
співбесіди;
наставництво;
робота над методичною темою;
атестація;
безперервне підвищення кваліфікації педагогів ;самоосвіта вчителів;
участь у професійних конкурсах;
аналіз уроків.
Для забезпечення безперервності навчання педагогів, опанування ними новітніх педагогічних технологій та вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом школи, організувати роботу в таких напрямках:
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
Співбесіда з учителями з метою визначення готовності до роботи в новому навчальному році (знання вимог стандарту освіти, навчальних програм, наявність навчально-методичного забезпечення з предмета) |
25.08 |
Федько Н.М. |
|
2 |
Уточнення списків учителів |
26.08 |
Федько Н.М. |
|
3 |
Засідання педагогічної ради |
30.08 |
Федько Н.М. |
|
4 |
Засідання методичної ради |
29.08. |
Вільчинська Н.П. |
|
5 |
Засідання методичних об’єднань |
31.08. |
Голови МО |
|
|
ВЕРЕСЕНЬ |
|
|
|
1 |
Контроль нормативності затвердження календарно-тематичного планування учителями |
02.09. |
Вільчинська Н.П. |
|
2 |
Контроль нормативності заповнення сторінок класних журналів, особових справ, журналів ТБ |
02.09. |
Вільчинська Н.П. |
|
3 |
Контроль нормативності поурочного планування учителів |
02.09. |
Вільчинська Н.П. |
|
4 |
Підготовка матеріалів для проведення І (шкільного) етату Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
5 |
Виготовлення вчителями наочності і дидактичного матеріалу для поповнення матеріальної бази навчальних кабінетів |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
|
ЖОВТЕНЬ |
|
|
|
1 |
Засідання методичної ради |
|
Вільчинська Н.П. |
|
2 |
І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
5 |
Засідання МО |
Упродовж місяця |
Голови МО |
|
6 |
Засідання педагогічної ради школи |
|
Федько Н.М., Вільчинська Н.М. |
|
7 |
Контроль стану викладання предметів (за окремим планом) |
Упродовж місяця |
Федько Н.М., Вільчинська Н.М. |
|
8. |
|
|
|
|
|
ЛИСТОПАД |
|
|
|
1 |
ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів |
Упродовж місяця |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
2 |
Атестація педагогічних працівників |
Упродовж місяця |
Директор Федько Н.М. |
|
3 |
Обмін досвідом роботи. Взаємовідвідування уроків. |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
4 |
Контроль стану викладання предметів (за окремим планом) |
Упродовж місяця |
Федько Н.М., Вільчинська Н.М. |
|
|
ГРУДЕНЬ |
|
|
|
1 |
Контроль стану викладання предметів (за окремим планом) |
Упродовж місяця |
Федько Н.М., Вільчинська Н.М. |
|
2 |
Предметні тижні (за окреми планом) |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
3 |
Контроль стану виконання навчальних програм |
29.12. |
Завуч Вільчинська Н.П |
|
4 |
Контроль стану ведення ділової документації вчителя |
29.12. |
Завуч Вільчинська Н.П |
|
5 |
Аналіз якості навчальних досягнень учнів за І семестр. |
29.12. |
Завуч Вільчинська Н.П |
|
|
СІЧЕНЬ |
|
|
|
1 |
Затвердження календарно-тематичного планування на ІІ семестр |
До 10.01. |
Завуч Вільчинська Н.П |
|
2 |
Засідання методичної ради |
|
Голови МО, директор, завуч |
|
3 |
Засідання педагогічної ради |
|
Директор Федько Н.М. |
|
|
ЛЮТИЙ |
|
|
|
1 |
Контроль стану викладання предметів (за окремим планом) |
|
Директор, завуч |
|
2 |
Фестиваль відкритих уроків |
Упродовж місяця |
Вчителі, що атестуються |
|
3 |
|
Упродовж місяця |
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|
|
|
1 |
Підведення підсумків атестації педагогічних працівників. Творчі звіти вчителів. |
|
Директор, завуч |
|
2 |
Підготовка матеріалів для ДПА |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
3 |
Безперервне підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
Упродовж місяця |
Педагогічні працівники |
|
4 |
Взаємовідвідування уроків |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
5 |
Засідання педагогічної ради |
|
Директор, завуч |
|
|
КВІТЕНЬ |
|
|
|
1 |
Атестація педагогічних працівників комісією ІІ рівня Гуманітарного відділу Червоненської с/р |
До 10.04 |
Заступник директора |
|
2 |
Підготовка матеріалів ДПА |
Упродовж місяця |
Вчителі-предметники |
|
3 |
Засідання МО |
Упродовж місяця |
Голови МО |
|
|
ТРАВЕНЬ |
|
|
|
1 |
Складання списків для проходження атестації |
Упродовж місяця |
Директор Федько Н.М. |
|
2 |
Засідання методичної ради |
Упродовж місяця |
Завуч Вільчиська Н.П. |
|
3 |
Засідання педагогічної ради |
Упродовж місяця |
Директор, завуч |
|
4. |
Контроль стану ведення ділової документації вчителя. |
Упродовж місяця |
Завуч Вільчиська Н.П. |
|
|
Червень |
|
|
|
1. |
Підбиття підсумків роботи методичної ради за 2022-2023 н.р. |
Упродовж місяця |
Завуч Вільчиська Н.П. |
|
2. |
Контроль за виконанням навчальних програм |
Упродовж місяця |
Завуч Вільчиська Н.П. |
|
3. |
Аналіз якості навчальних досягнень учнів за рік |
Упродовж місяця |
Завуч Вільчиська Н.П. |
|
|
|
|
|
|
4.1.1. Організація роботи методичної ради закладу освіти
Основні завдання методичної ради гімназії:
реалізувати задачі методичної роботи;
направляти та контролювати роботу методичних об’єднань, молодих вчителів;
коригувати роботу щодо безперервного підвищення професійної майстерності педагогів гімназії;
займатись розробкою основної методичної теми.
У 2022/2023 навчальному році роботу методичної ради гімназії спрямувати на реалізацію наступних завдань:
безперервність освіти педагогічних працівників;
постійний пошук передового педагогічного досвіду та його впровадження;
сформованість установки вчителів на реалізацію провідного дидактичного принципу – доступності навчального матеріалу;
осмислення, аналіз і перебудова власного досвіду, порівняння своєї діяльності з досвідом інших учителів і досягнень педагогічної науки;
обґрунтування вибору навчального матеріалу та методичних форм і прийомів;
ступінь засвоєння вчителем значущості методичної теми, над якою працює він особисто, методичне об’єднання, творча лабораторія , свого місця в її вирішенні;
координація діяльності методичних об’єднань, та інших структурних підрозділів;
розробка основних напрямків методичної роботи;
формування цілей та завдань методичної служби;
забезпечення методичного супроводження навчальних програм, розробка дидактичного матеріалу;
організація інноваційної діяльності, яка направлена на опанування новітніх педагогічних технологій;
організація консультування педагогічних працівників з питань удосконалення педагогічної майстерності, методики проведення різних видів занять;
організація роботи щодо вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;
пожвавлення дослідницької роботи педагогічних працівників;
участь в атестації педагогічних працівників;
професійне становлення молодих вчителів;
співробітництво з іншими ЗЗСО;
впровадження комп’ютерних технологій в освітній процес.
Основні напрямки діяльності методичної ради:
аналіз рівня навчальних досягнень учнів з базових дисциплін;
експертиза навчально-методичних посібників та дидактичних матеріалів з навчальних дисциплін;
організація роботи з опанування освітніми технологіями;
обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять та зміст дидактичних матеріалів до них;
організація дослідницької роботи учнів;
використання інформаційних технологій;
удосконалення навчально-матеріальної бази гімназії;
вивчення досвіду роботи методичних об’єднань;
розробка положень про проведення шкільних конкурсів, олімпіад, турнірів, фестивалів.
Тематика засідань науково-методичної ради Крилівської гімназії
на 2022/2023 навчальний рік
№ з/п |
Заходи |
Термін |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Засідання № 1
|
|
|
|
|
1
2
3
4
5
|
Про підсумки науково-методичної роботи у 2021/2022 навчальному році. Основні напрямки і завдання методичної роботи на 2022/2023 навчальний рік. Про організований початок 2022/2023 навчального року Про затвердження планів роботи методичної ради, методичного кабінету, МО на 2022/2023 навчальний рік.
Про ведення шкільної документації вчителя.
Про реалізацію концепції Нової української школи у 1-4-х класах та особливості адаптаційного періоду у 5 класі НУШ.
|
серпень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
Засідання № 2
|
|
|
|
|
1
2
3
|
Про проходження атестації педпрацівниками гімназії у 2022/2023 навчальному році
Про конкурс «Учитель року- 2023»
Шляхи реалізації науково-методичної теми «Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів в умовах Нової української школи».
|
вересень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
|
Засідання № 3
|
|
|
|
1
2
3.
|
Про організацію і проведення предметних тижнів
Про організацію і проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Про систему роботи з підготовки учнів до олімпіад з навчальних предметів Створення гуманістичного освітнього середовища навчального закладу як чинник успішної соціалізації учнів
|
жовтень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
|
Засідання № 4
|
|
|
|
1
2
3.
4.
5.
6 |
Організація роботи над єдиною методичною темою вчителів предметів природничого циклу Системна та цілеспрямована діяльність педагогічного колективу ліцею з проблем формування громадянської свідомості учнів Форми, методи та прийоми формування ключових компетентностей учнів в процесі підготовки до ЗНО з навчальних предметів
Про роботу з обдарованими і здібними дітьми
Формування ключової компетентності учнів спілкування іноземними мовами у практиці роботи вчителів закладу
Про хід і результати підвищення кваліфікації учителів у 2022 – 23навчальному році |
Грудень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
|
Засідання № 5
|
|
|
|
1
2
3
4
|
Про підсумки атестації учителів у 2023 році.
Про організоване закінчення 2022/2023 навчального року та особливості проведення ДПА учнів 4,9 класів Оптимізація процесу соціалізації особистості засобами інноваційного наповнення освітнього середовища Реалізація завдань першого циклу початкової освіти Нової української школи підтримувати в кожному учневі впевненість і мотивацію до пізнання
|
Квітень |
Директор Федько Н.М., Завуч Вільчинська Н.П. |
|
|
Засідання №6 |
|
|
|
1
2
3.
|
Про підсумки методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік та проєкт плану роботи методичної ради на 2023/2024 навчальний рік Про підсумки роботи: шкільних МО; роботи з обдарованими і здібними дітьми.
Основні орієнтири планування роботи над науково-методичною темою «Формування навчально-пізнавальних та виховних компетентностей учнів в умовах Нової української школи».
|
травень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
4.1.5 Організація роботи методичного кабінету Крилівської гімназії
Основні завдання методичного кабінету:
- надання методичних консультацій педагогічним працівникам у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності;
- координація змісту, колективних форм і методів роботи та самоосвіти фахової підготовки вчителя;
- організація системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів в умовах упровадження нових державних стандартів початкової та базової і повної загальної середньої освіти;
- активізація дослідницької діяльності педагогів;
- пропаганда досягнень педагогічної науки та ефективного педагогічного досвіду.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Обговорити і затвердити план роботи методичного кабінету гімназії на 2022/2023 навчальний рік. |
до 01.09. |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
2. |
Організувати опрацювання нормативних та директивних документів щодо організації освітнього процесу в закладі освіти. |
серпень-вересень |
Дирекція |
|
3. |
Підготовка наказу по школі про організацію методичної роботи на 2022/2023 навчальний рік. |
до 01.09. |
Директор Федько Н.М. |
|
4. |
Надання навчально-методичних консультацій педагогічним працівникам по використанню навчальних програм, підручників, календарному плануванню в 2022/2023 навчальному році. |
до 15.09. |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
5. |
Проведення індивідуальних бесід з вчителями-предметниками щодо календарно-тематичного планування відповідно інструктивно-методичних рекомендацій в 2022/2023навчальному році. |
до 15.09. |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
6. |
Надання індивідуальних методичних консультацій молодим спеціалістам з питань організації початку навчального року. |
до 15.09. |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
7. |
Складання і затвердження графіку поточних контрольних, практичних та лабораторних робіт, контрольних робіт з тематичного оцінювання:
|
вересень січень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
8. |
Підготовка вчителів до чергової атестації. Надання методичної допомоги вчителям, які атестуються у 2022/2023 навчальному році. |
вересень, квітень, упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
9. |
Надання сприятливих умов вчителям, які бажають підвищити свій професійний рівень на курсах підвищення кваліфікації при ЖОІППО |
упродовж року |
Директор Федько Н.М. |
|
10. |
Ознайомлення педпрацівників з новинками методичної літератури, періодичною пресою для працівників освіти. |
упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П., |
|
11. |
Організація системи консультацій з питань педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предметів для молодих та малодосвідчених педагогів в школі. |
упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
12. |
Проведення виставки навчальної літератури та забезпечення педагогічних працівників інформацією. |
1 раз на місяць, упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П., бібліотекар Гурська Н.В. |
|
13. |
Поновити картотеку педагогічних працівників гімназії. |
до 10.09. |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
14. |
Провести корегування структури роботи педагогічного колективу за єдиною методичною темою на навчальний рік. |
вересень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
15. |
Надання індивідуальних консультацій педагогічним працівникам щодо вибору тем самоосвіти та методичної роботи. |
вересень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
16. |
Виявлення здібних та обдарованих дітей. |
вересень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
17. |
Організувати участь учнів у Всеукраїнських інтелектуальних турнірах та конкурсах. |
упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
18. |
Організувати підготовку та проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів. |
вересень - жовтень |
Завуч Вільчинська Н.П., Вчителі - предметники |
|
19. |
Організувати підготовку та участь команди учнів ліцею до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів. |
листопад - грудень |
Завуч Вільчинська Н.П., вчителі - предметники |
|
20. |
Організація взаємовідвідування уроків вчителів з метою визначення стану викладання базових дисциплін і надання методичної допомоги. |
упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
21. |
З метою посилення методичної роботи вчителів-предметників підвести підсумки семестрового оцінювання учнів та оформити моніторинг навчальних досягнень учнів. |
січень, травень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
22. |
Організація проведення предметних тижнів вчителів. |
за графіком |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
23. |
Надання методичної допомоги вчителям, які готуватимуть відкриті уроки та позакласні заходи. |
за планом упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
24. |
Створення сприятливих умов для відвідування вчителями гімназії. |
упродовж року |
Адміністрація закладу |
|
25. |
Взяти участь в організації методичних виставок, педагогічних фестивалів. |
січень - квітень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
26. |
Впроваджувати в практику вчителів прогресивний педагогічний досвід вчителів громади та району. |
упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
27. |
Надання індивідуальних консультацій вчителям–предметникам щодо проведення психолого-педагогічної адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі. |
упродовж року |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
4.1.6. Організація роботи методичних об’єднань закладу освіти
За змістом робота МО Крилівської гімназії спрямована на поглиблення знань учителів з питань методики, педагогіки, психології, розвитку прогностично-аналітичних умінь. Протягом навчального року з вчителями проводиться різнорівнева методична робота, яка поєднує в собі колективні та індивідуальні форми.
В роботі методичного об’єднання приділяється велика увага:
вивчення та обговорення директивних та нормативних документів в галузі освіти;
планування роботи на навчальний рік;
обговорення навчальних програм;
заходи щодо посилення позитивної мотивації навчання учнів, підвищення якості знань та рівня навчальних досягнень учнів з навчальних базових дисциплін;
методична допомога молодим вчителям;
підвищення фахового рівня вчителів з урахуванням особистісних можливостей кожного вчителя;
використання форм продуктивного навчання, збільшення обсягів самостійних, творчих завдань;
обговорення та підведення підсумків методичної роботи МО за І семестр, ІІ семестр, за навчальний рік;
затвердження змісту контрольних робіт, олімпіадних та конкурсних завдань;
аналіз контрольних робіт, зрізів знань, підсумків олімпіад та тематичного оцінювання;
стан позакласної роботи з предмету;
огляд новинок методичної літератури;
підсумки атестації вчителів;
організація повторення вивченого матеріалу в кінці навчального року, перевірка виконання навчальних програм;
творчий звіт молодих учителів, вчителів, які мають педагогічні звання, вчителів-наставників;
збагачення методичного забезпечення за рахунок творчих внесків учителів гімназії, розширення видавницької діяльності.
№ з/п |
Захід |
Термін |
Відповідальний |
Відмітка про виконання
|
1. |
Організувати роботу методичних об’єднань вчителів-предметників: - вчителів початкових класі ; - вчителів Гуманітарного циклу; - вчителів природничо-математичного циклу; - класних керівників |
вересень |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
2. |
Визначити методичну тему роботи кожного МО в межах методичної теми закладу. |
вересень |
керівники МО |
|
3. |
Продовжити вивчення та обговорення директивних та нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Житомирської обласної державної адміністрації |
протягом року |
керівники МО |
|
4. |
Продовжити роботу МО щодо забезпечення належних умов впровадження «Концепції Нової української школи» |
протягом року
|
керівники МО |
|
5. |
Продовжити вивчення та обговорення постанов Кабінету Міністрів України про затвердження Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти Типових освітніх програм І,ІІ ступенів навчання. |
протягом року
|
керівники МО |
|
6. |
Опрацювати методичні рекомендації щодо викладання базових дисциплін, перелік навчальних підручників та посібників, рекомендованих до використання у 2022/2023 навчальному році. |
до 10.09. |
керівники МО |
|
7. |
Визначити теми самоосвіти та підвищення професійної майстерності вчителів в межах теми методичних об’єднань, циклових предметних кафедр |
вересень |
керівники МО |
|
8. |
Поновити карти даних вчителів МО |
вересень |
керівники МО |
|
9. |
Скласти, погодити та подати на погодження календарно-тематичне планування вчителів-предметників щодо викладання навчальних предметів на 2022/2023 навчальний рік. |
вересень, січень |
керівники методичних об’єднань |
|
10. |
Проводити засідання методичних об’єднань вчителів, інструктивно-методичні наради (за планами роботи МО). |
4 рази на рік |
керівники МО |
|
11. |
Брати активну участь у науково-методичних заходах школи, громади, області. |
протягом року |
Вільчинська Н.П. |
|
12. |
Організувати підготовку вчителів – членів методичного об’єднання до чергової атестації. Обговорити заходи надання методичної допомоги вчителям, які атестуються. |
до 20.10. протягом року |
керівники методичних об’єднань |
|
13. |
Підготувати навчально-методичну базу кабінетів до нового навчального року. Зробити паспортизацію кабінетів. Постійно поповнювати навчально-методичну базу кабінетів. |
до 20.08. вересень, протягом року |
керівники МО |
|
14. |
Організувати взаємовідвідування уроків вчителями МО. Скласти графіки взаємовідвідування уроків на І та ІІ семестри навчального року. |
протягом року |
керівники методичних об’єднань |
|
15. |
Організувати вивчення та обговорення сучасних методик, інноваційних технологій, передового досвіду викладання базових предметів. |
протягом року |
вчителі, керівники м/о |
|
16. |
Організувати роботу зі здібними та обдарованими учнями. Поновити банк даних обдарованих дітей. |
вересень, протягом року |
вчителі,
|
|
17. |
Організувати участь учнів у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах та інтернет-олімпіадах |
протягом року (за окремим планом) |
вчителі, керівники МО |
|
18. |
Організувати підготовку учнів для участі в турнірах, олімпіадах, конференціях різних рівнів. |
вересень, протягом року |
вчителі, Вільчинська Н.П. |
|
19. |
Провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів |
жовтень |
Вільчинська Н.П., керівники МО |
|
20. |
Організувати учнів , вчителів для участі в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів |
листопад - грудень |
Вчителі-предметники, Вільчинська Н.П. |
|
21. |
Провести додаткові заняття та консультації щодо підготовки збірної команди до участі в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів |
жовтень - грудень |
вчителі, керівники МО
|
|
22. |
З метою ознайомлення з новою методичною літературою та новинками періодичних видань організувати постійне співробітництво із шкільною бібліотекою. |
протягом року |
вчителі, керівники МО |
|
23. |
Підвести підсумки виконання навчальних програм в І та ІІ семестрах, за рік. Визначити рейтинг успішності класів ліцею з вивчення навчальних предметів. |
грудень, травень |
вчителі,
керівники МО |
|
24. |
Організувати роботу МО щодо систематизації навчально-методичного забезпечення викладання базових дисциплін. |
протягом року |
вчителі, керівники МО |
|
25. |
Підготувати учнів до державної підсумкової атестації у 4-х, 9-х класах |
до 01.05. |
вчителі, керівники МО, |
|
26. |
Узагальнити науково-теоретичну та методичну роботу методичних об’єднань за навчальний рік. Скласти звіт про організацію роботи методичних об’єднань за 2022/2023 навчальний рік. |
травень |
керівники методичних об’єднань |
|
4.1.7. Перспективний план вивчення, узагальнення і поширення ППД учителів
2022-2027роки
Навчальний рік |
Автор досвіду |
Предмет |
Тема досвіду |
Рівень |
2022/2023 |
Арцюх Катерина Василівна |
Педагог-організатор |
|
На рівні закладу |
2022/2023 |
Мельник Галина Борисівна |
Вчитель початкових класів |
|
На рівні закладу |
2023/2024 |
Федько Наталія Миколаївна |
Вчитель укр.. мови та літер-ри |
|
На рівні закладу |
2023/2024 |
Рисіч Євгеній Едуардович |
Вчитель фізики, математики, інформатики |
|
На рівні закладу |
2024/2025 |
Савіцька Ольга Володимирівна |
Вчитель початкових класів |
|
На рівні закладу |
2025/2026 |
Вільчинська Наталія Павлівна |
Вчитель математики
|
|
На рівні закладу |
2025/2026 |
Заславська Наталія Іванівна
|
Вчитель укр.. мови та літер-ри |
|
На рівні закладу |
2025/2026 |
Симон Ольга Дмитрівна
|
Вчитель укр.. мови та літер-ри |
|
На рівні закладу |
2026/2027 |
Житинська Наталія Миколаївна |
Вчитель біології, географії, хімії |
|
На рівні закладу |
2026/2027 |
Шинкарук Любов Леонідівна |
Вчитель англійської мови |
|
На рівні закладу |
2026/2027 |
Скобель Людмила Володимирівна |
Вчитель фізичної культури |
|
На рівні закладу |
4.1.6. Організація роботи з атестації педагогічних працівників
№ |
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальний |
Відмітки про виконання |
1 |
Створення атестаційної комісії |
05.09. |
Федько Н.М., директор |
|
2 |
Підготовка та видання наказу “Про проведення атестації педагогічних працівників у поточному році” |
19.10. |
директор |
|
3 |
Засідання атестаційної комісії з розгляду питань: розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії; планування роботи атестаційної комісії; складання графіку засідання атестаційної комісії. |
15.09. |
Директор, заступник директора |
|
4 |
Оформлення стенду з питань атестації педагогічних працівників |
до 01.10. |
Вільчинська Н.П. |
|
5 |
Опрацювання законодавчої, правової та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників |
до 10.10. |
Завуч |
|
6 |
Прийом заяв від педагогічних працівників на чергову та позачергову атестацію, подання адміністрації (ради навчального закладу). |
до 10.10. |
Секретар АК |
|
7 |
Засідання атестаційної комісії з розгляду питань: уточнення списків педагогічних працівників, що атестуються. |
до 12.10. |
Директор, заступник |
|
8 |
Закріплення членів атестаційної комісії за вчителями, які атестуються, для надання консультативної допомоги у підготовці й проведенні атестації. |
12.10. |
Завуч Вільчинська Н.П. |
|
9 |
Складання графіків проведення атестації педагогів |
жовтень |
Завуч |
|
10 |
Відвідування навчально-виховних заходів в ході вивчення системи і досвіду роботи педагогів, що атестуються (згідно з планами індивідуальної підготовки педагогічного працівника до атестації) |
листопад-березень |
Члени АК |
|
11
|
Засідання атестаційної комісії (за потребою) |
до 10 березня |
Вільчинська Н.П. |
|
12 |
Провести засідання педагогічної ради з розгляду атестаційних матеріалів. |
до 15.03. |
Вільчинська Н.П. |
|
13 |
Оцінювання системи і досвіду роботи педагога, що атестується, педагогічним колективом, учнями, батьками |
до 17.03. |
Вільчинська Н.П. |
|
14 |
Проведення засідань методичних об’єднань з розгляду питань оцінювання діяльності педагогів, як тестуються, на підставі вивчення системи і досвіду їх роботи |
до 17.03. |
Керівники МО |
|
15 |
Оформлення атестаційних листів |
до 17.03. |
Вільчинська Н.П., члени АК |
|
16 |
Засідання атестаційної комісії з розгляду питань прийняття рішень щодо відповідності (присвоєння) кваліфікаційних категорій. Присвоєння (підтвердження) педагогічних звань, порушення клопотання перед атестаційними комісіями вищого рівня. |
20.03. |
Вільчинська Н.П., Члени АК |
|
17 |
Остаточне оформлення атестаційних листів за підсумками засідання атестаційної комісії |
27.03. |
Вільчинська Н.П., члени АК |
|
18 |
Аналіз підсумків атестації педагогічних кадрів (педагогічна рада) |
квітень |
завуч |
|
19 |
Підготовка звітної та статистичної документації за підсумками атестації поточного навчального року |
квітень-травень |
Вільчинська Н.П. |
|
4.1.6.1. Перспективний план-графік атестації педагогічних працівників 2022-2026 роки
№ з/п |
П.І.Б. |
Посада |
Попередня атестація (дата) |
Підвищення кваліфіка ції |
Рік чергової атестації |
||||
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
2026 |
|||||
1
|
Федько Н.М. |
Директор |
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель укр..мови та літератури |
2019 |
|
|
|
+ |
|
|
||
2 |
Вільчинська Н.П. |
Заступник з НВР |
2021 |
|
|
|
|
|
+ |
Вчитель математики |
2021 |
|
|
|
|
|
+ |
||
3 |
Арцюх К.В. |
Вчитель початкових класів (основна) Педагог-організатор (за сумісництвом) |
2018 |
|
|
+ |
|
|
|
4 |
Шинкарук Л.Л. |
Вчитель англійської мови |
2017 |
|
+ |
|
|
|
|
5 |
Симон О.Д. |
вчитель укр мови та літ |
|
|
|
|
|
+ |
|
6 |
Гурська Н.В. |
вчитель укр мови та літ, заруб. літератури Бібліотекар |
2022 |
|
+ |
|
|
|
|
7 |
Рисіч Є.Е. |
Вчитель фізики та інформатики |
2019 |
|
|
|
+ |
|
|
8 |
Коновалов Т.С. |
Вчитель історії та правознавства, мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Мацько В.А. |
вчитель образотворчого та музичного мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Скобель Л.В. |
вчитель фізичної культури, основ здоров’я |
- |
|
+ |
|
|
|
|
11 |
Житинська Н.М. |
Вчитель хімії, біології, географії |
2017 |
|
+ |
|
|
|
|
12 |
Мельник Г.Б. |
Початкові класи |
2018 |
|
|
+ |
|
|
|
13 |
Заславська Н.І. |
Початкові класи |
2021 |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Савіцька О.В.
|
Початкові класи, педагог-організатор (за сумісництвом) |
|
|
|
|
|
+ |
|
15 |
Ковалюк Т.І. |
Вчитель трудового навчання (технології)
|
|
|
|
|
|
|
+ |
4.2. Організація роботи з обдарованими і здібними учнями
№ п/п |
Зміст діяльності |
Термін |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
І. Організація та функціональне забезпечення реалізації системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей
|
|||||
1. |
Створення банку обдарованих та талановитих дітей |
До 02.09. |
Вільчинська Н.П. |
|
|
2. |
Здійснення моніторингу стану здоров’я обдарованих дітей |
Постійно |
Житинська Н.М., Скобель Л.В. |
|
|
3. |
Створення умов для підвищення майстерності вчителів Інструктивно-методична нарада «Організація роботи з обдарованими дітьми» |
Жовтень |
Вільчинська Н.П. |
|
|
ІІ. Організація і зміст навчально- виховного процесу |
|||||
1. |
Розробка завдань до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів |
До 30.09. |
керівники МО |
|
|
2. |
Організація роботи очно-заочного євроклубу для здібних і обдарованих дітей |
Протягом року |
Арцюх К.В., Шинкарук Л.Л. |
|
|
3. |
Робота вчителів по розробці методичних матеріалів для роботи з обдарованими дітьми |
До 15.12.
|
Вільчинська Н.П. |
|
|
ІІІ. Організація та проведення олімпіад: |
|||||
1. |
Проведення І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Жовтень |
Вчителі-предметники |
|
|
Участь учнів школи у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів |
Листопад-грудень
|
Вільчинська Н.П. |
|
||
|
|||||
ІV.Організація та проведення конкурсів, турнірів |
|||||
|
|
||||
|
|||||
Всеукраїнський інтерактивний конкурс з історії «Лелека» |
Листопад |
МО вчителів історії, Коновалов Т.С. |
|
||
Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру» |
Квітень |
МО вчителів математики, Вільчинська Н.П. |
|
||
Всеукраїнський інтерактивний конкурс з англійської мови «Гринвіч» |
Грудень |
Шинкарук Л.Л.,МО вчителів іноземної мови |
|
||
Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня» |
Квітень |
МО вчителів природничо-математичного циклу, Рисіч Є.Е. |
. |
||
|
|||||
|
|||||
Участь у районних та обласних виставках дитячої творчості |
Протягом року |
Ковалюк Т.І. |
|
||
|
|||||
|
|||||
2. |
Здійснювати моніторинг результативності роботи з обдарованою молоддю педагогічних працівників, які мають звання «старший вчитель» |
Квітень |
Вільчинська Н.П. |
|
|
3. |
Поповнення банку даних обдарованих дітей ліцею |
Протягом року |
Вільчинська Н.П. |
|