Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування)

 

1

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради

Адреса: вул. Миру, буд. 28, смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області, індекс поштовий 13434

Тел./факс: (04136) 4-61-21

Електронна пошта: cnapchervone@ukr.net

Веб-сайт: http://www.Chervonenska-gromada.gоv.ua

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 15.00

П’ятниця з 08.00 по 20.00, без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, – рішення відповідного державного органу про зміни.
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи.
  3. У разі подання документів представником (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) (далі-ЄДР), додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
  4. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

Внесення відповідного запису до ЄДР.

Виписка з ЄДР в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з ЄДР) оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch

За бажанням заявника з ЄДР у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання документів для державної реєстрації у паперовій формі У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

7.

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

  1. Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), не в повному обсязі.
  2. Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону.
  3. Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в ЄДР.
  4. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в ЄДР.
  5. Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону.
  6. Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

8.

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

  1. Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
  2. У ЄДР містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії.
  3.  Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.
  4. Документи суперечать вимогам Конституції та законів України.

9.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст. 17, 36);
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи;
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».