Червоненська селищна територіальна громада
Бердичівський район, Житомирська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця

 

1.

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради

Адреса: вул. Миру, буд. 28, смт. Червоне Андрушівського району Житомирської області, індекс поштовий 13434

Тел./факс: (04136) 4-61-21

Електронна пошта: cnapchervone@ukr.net

Веб-сайт: http://www.Chervonenska-gromada.gоv.ua

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, середа, четвер з 08.00 по 15.00

П’ятниця з 08.00 по 20.00, без перерви на обід.

Субота, неділя – вихідні дні.

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням - у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням.
  2. Ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця у зв’язку з її смертю, визнанням її безвісно відсутньою або оголошенням померлою.
  3. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання.
  4. У разі подання документів представником, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

Внесення відповідного запису до ЄДР.

Виписка з ЄДР в електронній формі.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації становить, 15 календарних днів з дати їх подання.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з ЄДР)  оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch

За бажанням заявника з ЄДР надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

7.

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

  1. Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), не в повному обсязі.
  2. Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону.
  3. Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в ЄДР.
  4. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в ЄДР.

8.

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

  1. Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
  2. У ЄДР містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії.
  3. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.

9.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст. 18, 26, 36);
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016
    № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь