Про те, як стати патронатними вихователями – розкажуть на «гарячій лінії»
У службі психологічної допомоги «Телефон Довіри» 6 березня з 11:00 до 13:00 буде проводитись «гаряча лінія» на тему «Як стати патронатними вихователями для дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах?».
Про це повідомляє обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
Патронат над дитиною – це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя у період подолання дитиною, її батьками складних життєвих обставин.
Оплата послуг з патронату над дитиною складається з:
- соціальної допомоги на утримання влаштованої під патронат дитини обсягом у два прожиткові мінімуми для дитини відповідного віку на місяць;
- грошове забезпечення за надану патронатним вихователем послугу в розмірі 5-ти прожиткових мінімумів для працездатних осіб.
Патронатний вихователь:
- допоможе дитині подолати стрес, зумовлений відсутністю чи втратою прихильності у біологічній сім’ї;
- створить позитивний емоційний контакт із дитиною, правильно реагуватиме на її потреби;
- представлятиме інтереси дитини перед іншими фахівцями із соціальної сфери;
- стане посередником між дитиною та її біологічними батьками / особами, які їх заміняють чи усиновителями / прийомними батьками.
ро соціальну послугу розповість начальник відділу методичного забезпечення Житомирського обласного центру соціальних служб, тренерка з підготовки кандидатів у патронатні вихователі – Тетяна Піка.
Щоб отримати відповіді та дізнатися більше – зверніться за номером телефону «гарячої лінії»:
(068) 718-59-82
15-50
Інформацію взято з сайту Житомирської обласної державної адміністрації: oda.zht.gov.ua