ПОЛОЖЕННЯ про конкурс на туристичний бренд Червоненської ОТГ
Затверджено Рішення 35 сесії Червоненської селищної ради від 11.09.2018 |
туристичний бренд Червоненської ОТГ |
Червоненська селищна рада, відділ економічного розвитку, інвестицій та інформації Червоненської селищної ради 1. Загальні положення 1.1. Положення про конкурс на розробку туристичного бренду Червоненської об’єднаної територіальної громади (далі - Конкурс) визначає єдині вимоги щодо визначення кращого туристичного логотипу громади (емблеми та гасла). 1.2. Логотип - будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність громади та ідентифікувати її серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований з зображенням, літерами, цифрами, словами або без них. 1.3. Туристичний логотип та символіка не замінює офіційну символіку громади (гімн, герб і прапор). 2. Мета та завдання конкурсу: 2.1. Конкурс проводиться з метою розробки туристичного бренду Червоненської ОТГ, який буде спрямовано на створення позитивного туристичного іміджу громади в Україні та за кордоном, промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади та використовуватиметься в рекламних, промоційних та інших заходах. 2.2. Завданнями Конкурсу є:
3. Умови проведення конкурсу: |
3.1. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів, розпорядженням селищного голови створюється та затверджується персональний та кількісний склад конкурсної комісії. 3.2. Основною формою роботи конкурсної комісії є засідання. 3.3. Засідання конкурсної комісії є легітимним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини від її складу. 3.4. Рішення конкурсної комісії приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу. 3.5. Члени конкурсної комісії:
3.6. У Конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи. 3.7. Участь у конкурсі безкоштовна. 3.8. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації громади: емблема (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення); гасло (ключова ідея). 3.9. До конкурсних робіт обов’язково додається заявка з відомостями про автора, що включають: прізвище, ім’я, по батькові, вік, місце роботи (навчання), місце проживання, контактні телефони та електронна адреса. 3.10. Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в електронному та друкованому вигляді до 17 жовтня 2018 року за адресою: 13434, смт. Червоне, вул. Миру, 28 3.11. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт. 3.12. Кінцевий термін подання конкурсних робіт — до 17 жовтня 2018 року. 3.13. Конкурсна комісія не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки. 3.14. Конкурс проводиться в ІV етапи:
3.15. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам Конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у Конкурсі не допускаються. 3.16. Конкурсні роботи, подані на Конкурс, не повертаються і не рецензуються. 3.17. Конкурсна комісія має право безоплатно, без відшкодування учасникам Конкурсу публікувати їхні імена в друкованих та електронних матеріалах. |
3.18. Конкурсні роботи повинні містити графічне зображення бренду, специфікації кольорів, авторські пояснення щодо виконання логотипу, а також супроводжуватися заявою, підписаною автором роботи, про те, що він (вона) у разі перемоги даної конкурсної роботи передає права інтелектуальної власності на конкурсну роботу організатору конкурсу (Червоненській селищній раді) і дає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоцій них цілях. 3.19. Факт участі у Конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс. 4. Вимоги до конкурсних робіт: 4.1. Бренд повинен бути оригінальним за ідеєю та змістом художнього рішення, які відображатимуть мету і завдання Конкурсу, бути сучасним, багатогранним графічним елементом. 4.2. Бренд повинен бути унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику Червоненської ОТГ, ідентифікувати її в інформаційному просторі на регіональному, національному та міжнародному рівнях, створювати позитивний туристичний імідж громади при проведенні публічних заходів, виставок, фестивалів тощо. 4.3. Графічне зображення повинне являти собою логотип, що асоціюється з історією, культурою та традиціями Червоненської ОТГ, спрямований на підвищення духу патріотизму, любові жителів до Червоненської ОТГ, формування духовності, виховання молодого покоління в дусі поваги до історії, народних традицій, звичаїв тощо. 4.4. Логотип несе загальну ідею бренду, також невід’ємною його частиною є слоган. 4.5. Логотип і слоган повинні бути виконані на двох мовах (українська та англійська). 4.6. Логотип та слоган повинні відповідати нормам моралі та етики. 4.7. Логотип повинен бути максимально спрощеним для виготовлення, без перевантаження зайвою інформацією. 4.8. Логотип повинен бути однаково естетично привабливим як в кольоровому (художньому), так і чорно-білому (графічному) виконанні. 4.9. Проект логотипу повинен супроводжуватись описом. 4.10. Логотип повинен бути придатний для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах, вивісках, веб-ресурсах тощо. 4.11. Відповідність технологічним вимогам (збереження можливості читання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті). 4.12. Надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді. • На конкурс логотипів не допускається подання зображення, права інтелектуальної власності, на які (елементи яких) належать іншим особам. 5. Технічні вимоги та параметри: 5.1. Графічне зображення подається на CD/DVD носіях:
5.2. Логотип має бути розроблений в 4-х варіантах зображення:
|
5.3. Назва конкурсної робота (імена файлів) повинна містити прізвище автора англійською мовою та номер варіанту.
6. Визначення переможців Конкурсу
6.1. Результати роботи конкурсної комісії оформляються протоколом засідання.
6.2.Протокол засідання містить інформацію:
- дату, час та місце проведення;
- прізвища, імена та по батькові членів оргкомітету;
- прізвища, імена та по батькові конкурсантів;
- результати голосування.
6.3. Оргкомітет визначає 3 роботи-фіналісти на основі критеріїв оцінки та голосування членів.
6.4. Вибрані 3 роботи фіналістів оприлюднюються шляхом опитування громадської думки он-лайн голосуванням.
6.5. Під час ІV-го етапу обирається переможець шляхом врахування результатів онлайн-голосування (25%) та оцінки конкурсної комісії (75%) он-лайн голосування,.
6.6. Рішення про переможця затверджується протоколом конкурсної комісії.
6.7. Конкурсна комісія та організатори Конкурсу залишають за собою право використовувати надані конкурсні роботи в некомерційних цілях і без винагороди автору, але з обов’язковим зазначенням імені автора.
7. Нагородження переможця Конкурсу
7.1. Після оголошення переможця Конкурсу робота та інформація про її автора опубліковується в засобах масової інформації.
7.2. Після оголошення переможця Конкурсу робота стає власністю Червоненської об’єднаної територіальної громади.
7.3. Право щодо використання логотипу автора-переможця Конкурсу передається Червоненській об’єднаній територіальній громаді та організаторам Конкурсу.
Начальник відділу
економічного розвитку,
інвестицій та інформації Ю.О. Степанчук