Червоненська селищна територіальна громада
Бердичівський район, Житомирська область
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному територіальному управлінні юстиції у Житомирській області з 30 липня по 14 листопада 2019 року

Дата: 24.07.2019 10:05
Кількість переглядів: 339

День прийому

Прізвище, ім’я, по батькові працівника

Місце роботи та посада

Час роботи

30.07.2019 01.08.2019

Нечипоренко Інна Петрівна

завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва Управління

10.00-13.00 13.45-16.00

06.08.2019 08.08.2019

Садовська-Мариніна Віта Броніславівна

завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Управління

10.00-13.00 13.45-16.00

13.08.2019 15.08.2019

Фещенко Дмитро Миколайович

заступник начальника Управління державної виконавчої служби - начальник відділу організації та контролю за виконанням рішень Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00 13.45-16.00

20.08.2019 22.08.2019

Татуревич Ганна Святославівна

начальник відділу аналітики та статистики Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00 13.45-16.00

27.08.2019 29.08.2019

Невмержицький Олексій Олексійович

начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00 13.45-16.00

03.09.2019 05.09.2019

Садовська Світлана Олександрівна

заступник начальника Управління державної реєстрації – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

10.09.2019 12.09.2019

Ярош Юлія Володимирівна

заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

17.09.2019 19.09.2019

Калініна Ольга Миколаївна

начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

24.09.2019 26.09.2019

Бистрицька Олена Олександрівна

начальник відділу взаємодії  з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

01.10.2019 03.10.2019

Шабінська Олена Дмитрівна

В. о. начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

10.00-13.00 13.45-16.00

08.10.2019 10.10.2019

Бучинська Тетяна Володимирівна

заступник начальника Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти - начальник відділу  державної реєстрації нормативно-правових актів Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

10.00-13.00 13.45-16.00

15.10.2019 17.10.2019

Дмитренко Світлана Василівна

начальник відділу з питань нотаріату

10.00-13.00 13.45-16.00

22.10.2019 24.10.2019

Сапацінська Лариса Іванівна

начальник Управління персоналу

10.00-13.00 13.45-16.00

29.10.2019 31.10.2019

Гайдай Ірина Юзефівна

начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю

10.00-13.00 13.45-16.00

05.11.2019 07.11.2019

Нечипоренко Інна Петрівна

завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва

10.00-13.00 13.45-16.00

12.11.2019 14.11.2019

Садовська-Мариніна Віта Броніславівна

завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

10.00-13.00 13.45-16.00

Адреса громадської приймальні: м. Житомир, майдан Соборний, 1 (1-й поверх).

 Тел. (0412) 22-34-58.


« повернутися