Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному територіальному управлінні юстиції у Житомирській області з 30 липня по 14 листопада 2019 року
День прийому |
Прізвище, ім’я, по батькові працівника |
Місце роботи та посада |
Час роботи |
30.07.2019 01.08.2019 |
Нечипоренко Інна Петрівна |
завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва Управління |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
06.08.2019 08.08.2019 |
Садовська-Мариніна Віта Броніславівна |
завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Управління |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
13.08.2019 15.08.2019 |
Фещенко Дмитро Миколайович |
заступник начальника Управління державної виконавчої служби - начальник відділу організації та контролю за виконанням рішень Управління державної виконавчої служби |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
20.08.2019 22.08.2019 |
Татуревич Ганна Святославівна |
начальник відділу аналітики та статистики Управління державної виконавчої служби |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
27.08.2019 29.08.2019 |
Невмержицький Олексій Олексійович |
начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
03.09.2019 05.09.2019 |
Садовська Світлана Олександрівна |
заступник начальника Управління державної реєстрації – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
10.09.2019 12.09.2019 |
Ярош Юлія Володимирівна |
заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань Управління державної реєстрації |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
17.09.2019 19.09.2019 |
Калініна Ольга Миколаївна |
начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
24.09.2019 26.09.2019 |
Бистрицька Олена Олександрівна |
начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
01.10.2019 03.10.2019 |
Шабінська Олена Дмитрівна |
В. о. начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
08.10.2019 10.10.2019 |
Бучинська Тетяна Володимирівна |
заступник начальника Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти - начальник відділу державної реєстрації нормативно-правових актів Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
15.10.2019 17.10.2019 |
Дмитренко Світлана Василівна |
начальник відділу з питань нотаріату |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
22.10.2019 24.10.2019 |
Сапацінська Лариса Іванівна |
начальник Управління персоналу |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
29.10.2019 31.10.2019 |
Гайдай Ірина Юзефівна |
начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
05.11.2019 07.11.2019 |
Нечипоренко Інна Петрівна |
завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
12.11.2019 14.11.2019 |
Садовська-Мариніна Віта Броніславівна |
завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини |
10.00-13.00 13.45-16.00 |
Адреса громадської приймальні: м. Житомир, майдан Соборний, 1 (1-й поверх).
Тел. (0412) 22-34-58.