Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному територіальному управлінні юстиції у Житомирській області з 30 липня по 14 листопада 2019 року

День прийому

Прізвище, ім’я, по батькові працівника

Місце роботи та посада

Час роботи

30.07.2019 01.08.2019

Нечипоренко Інна Петрівна

завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва Управління

10.00-13.00 13.45-16.00

06.08.2019 08.08.2019

Садовська-Мариніна Віта Броніславівна

завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Управління

10.00-13.00 13.45-16.00

13.08.2019 15.08.2019

Фещенко Дмитро Миколайович

заступник начальника Управління державної виконавчої служби - начальник відділу організації та контролю за виконанням рішень Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00 13.45-16.00

20.08.2019 22.08.2019

Татуревич Ганна Святославівна

начальник відділу аналітики та статистики Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00 13.45-16.00

27.08.2019 29.08.2019

Невмержицький Олексій Олексійович

начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00 13.45-16.00

03.09.2019 05.09.2019

Садовська Світлана Олександрівна

заступник начальника Управління державної реєстрації – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

10.09.2019 12.09.2019

Ярош Юлія Володимирівна

заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

17.09.2019 19.09.2019

Калініна Ольга Миколаївна

начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

24.09.2019 26.09.2019

Бистрицька Олена Олександрівна

начальник відділу взаємодії  з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації

10.00-13.00 13.45-16.00

01.10.2019 03.10.2019

Шабінська Олена Дмитрівна

В. о. начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

10.00-13.00 13.45-16.00

08.10.2019 10.10.2019

Бучинська Тетяна Володимирівна

заступник начальника Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти - начальник відділу  державної реєстрації нормативно-правових актів Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

10.00-13.00 13.45-16.00

15.10.2019 17.10.2019

Дмитренко Світлана Василівна

начальник відділу з питань нотаріату

10.00-13.00 13.45-16.00

22.10.2019 24.10.2019

Сапацінська Лариса Іванівна

начальник Управління персоналу

10.00-13.00 13.45-16.00

29.10.2019 31.10.2019

Гайдай Ірина Юзефівна

начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю

10.00-13.00 13.45-16.00

05.11.2019 07.11.2019

Нечипоренко Інна Петрівна

завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва

10.00-13.00 13.45-16.00

12.11.2019 14.11.2019

Садовська-Мариніна Віта Броніславівна

завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

10.00-13.00 13.45-16.00

Адреса громадської приймальні: м. Житомир, майдан Соборний, 1 (1-й поверх).

 Тел. (0412) 22-34-58.



« повернутися до списку новин