Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Електронні послуги Пенсійного фонду України

Пенсійний фонд України

запровадив новий сервіс – СМС інформування

 

          Пенсійний фонд України запровадив новий онлайн - сервіс для громадян  -   СМС - інформування.

          Відтер, за допомогою СМС - повідомлень Пенсійний фонд інформуватиме пенсіонерів про призначення та перерахунок пенсій, а застрахованих осіб  -  про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу.

          У зв’язку з цим, запрошуємо всіх бажаючих з числа пенсіонерів та застрахованих осіб завітати до найближчого управління Пенсійного фонду України в Житомирській області  та  надати відповідні контактні дані мобільного зв’язку та згоду на отримання СМС - повідомлень від Пенсійного фонду України.

           Одночасно закликаємо мешканців регіону реєструватися на веб - порталі Пенсійного фонду України. Адже, користуючись електронним сервісом Фонду,  ви матимете доступ до даних, які містяться в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та будете володіти інформацією щодо пенсійного забезпечення та сплачених страхових внесків.

           Крім цього, особи, які користуються послугами веб - порталу за допомогою електронного цифрового підпису, мають можливість замовити послугу СМС - інформування безпосередньо на порталі, не звертаючись до органів  Пенсійного фонду України.

 

Довідки  від Пенсійного фонду України отримуйте онлайн

          Відтепер, через Веб-портал електронних послуг Пенсійного Фонду України можна отримувати онлайн-довідки не відвідуючи територіальні органи Фонду. Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. 

Послуга надається для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Через Веб-портал Пенсійного Фонду України можна отримати не виходячи з дому такі електронні документи:

  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням :

http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

Інструкція з отримання довідок з QR-кодом від Пенсійного фонду України:

 http://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny/

 

 «На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював кабінет роботодавця».

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.   

 У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

 Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

 Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

 Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.



« повернутися до списку новин