Червоненська селищна територіальна громада
Бердичівський район, Житомирська область
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

8 скликання (11 проєкт): Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради

Червоненська селищна рада 

Житомирської області 

П Р О Є К Т   Р І Ш Е Н Н Я

 

ХI сесія VIII скликання 

 Від   серпня 2021 року                                                                           №

 

Про затвердження Положення про відділ

«Центр надання адміністративних послуг»

Червоненської селищної ради

 

Керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

 

ВИРІШИЛА:  

1. Затвердити Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради, згідно з додатком  до цього рішення.

2. Визначити відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради відповідальним за керівництво та організацію діяльності Центру надання адміністративних послуг Червоненської селищної ради, а також за організаційне забезпечення діяльності його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення, прав людини, законності, депутатської діяльності і етики та місцевого самоврядування.

 

 

 

Селищний голова                                                                                       Юрій ЯЩУК

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення ___ сесії

Червоненської

селищної ради
_________ 2021 року № ___

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради

1. Загальні положення

1.1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради (далі - відділ) є структурним підрозділом Червоненської селищної ради (далі – Рада).

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, рішенням Ради, розпорядженням селищного голови та цим Положенням.

1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Червоненської селищної ради та її виконавчих органів.

До штатного розпису Відділу в обов’язковому порядку включаються посади адміністратора та державного реєстратора.

1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.

1.5. Відділ створюється без статусу юридичної особи у складі виконавчого апарату Червоненської селищної ради.

2. Завдання та функції відділу

2.1. Основними завданнями Відділу є:

керівництво та організація діяльності Центру надання адміністративних послуг Червоненської селищної ради, організаційне забезпечення діяльності його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів.

здійснення повноважень у сфері державної реєстрації прав.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює:

координацію співпраці з відповідними структурними підрозділами селищної ради та її виконавчих органів, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, громадян з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації прав;

матеріально-технічне, методичне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Червоненської селищної ради;