8 скликання (11 проєкт): Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради
Червоненська селищна рада
Житомирської області
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
ХI сесія VIII скликання
Від серпня 2021 року №
Про затвердження Положення про відділ
«Центр надання адміністративних послуг»
Червоненської селищної ради
Керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради, згідно з додатком до цього рішення.
2. Визначити відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради відповідальним за керівництво та організацію діяльності Центру надання адміністративних послуг Червоненської селищної ради, а також за організаційне забезпечення діяльності його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань з питань освіти, культури, молоді, фізичної культури і спорту, охорони здоров’я та соціального захисту населення, прав людини, законності, депутатської діяльності і етики та місцевого самоврядування.
Селищний голова Юрій ЯЩУК
ЗАТВЕРДЖЕНО Червоненської селищної ради |
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради
1.1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Червоненської селищної ради (далі - відділ) є структурним підрозділом Червоненської селищної ради (далі – Рада).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, рішенням Ради, розпорядженням селищного голови та цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Червоненської селищної ради та її виконавчих органів.
До штатного розпису Відділу в обов’язковому порядку включаються посади адміністратора та державного реєстратора.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
1.5. Відділ створюється без статусу юридичної особи у складі виконавчого апарату Червоненської селищної ради.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Основними завданнями Відділу є:
керівництво та організація діяльності Центру надання адміністративних послуг Червоненської селищної ради, організаційне забезпечення діяльності його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів.
здійснення повноважень у сфері державної реєстрації прав.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань здійснює:
координацію співпраці з відповідними структурними підрозділами селищної ради та її виконавчих органів, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, громадян з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації прав;
матеріально-технічне, методичне забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг Червоненської селищної ради;