Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Про звіт виконавчого комітету «Про виконання програми соціально-економічного розвитку Червоненської селищної ради об’єднаної територіальної громади за 2017 рік»

ЧЕРВОНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Андрушівського району Житомирської області

П Р О Е К Т   Р І Ш Е Н Н Я

 

Двадцять дев’ята сесія                                                                  сьомого скликання

Від                         2018 року

 

Про звіт виконавчого комітету

«Про виконання програми соціально-економічного

розвитку Червоненської селищної ради

об’єднаної територіальної громади за 2017 рік»

 

     Заслухавши звіт виконавчого комітету селищної ради про виконання Програми  соціально-економічного розвитку  Червоненської селищної ради  об’єднаної  територіальної  громади за 2017 рік, відповідно до п.п.1 п а ст. 27 ЗУ «Про місцеве самоврядування», селищна рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

  1. Звіт виконавчого комітету селищної ради про виконання Програми соціально-економічного розвитку Червоненської селищної ради об’єднаної  територіальної  громади за 2017 рік взяти до відома.
  2. Відмітити, що завдання і заходи Програми 2017 року, які потребують тривалого терміну вирішення, включено у відповідну Програму  на 2018 рік.
  3. Відмітити, що діяльність органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ, організацій об’єднаної територіальної громади направлялася на забезпечення розвитку підвідомчих територій, створення умов покращення життєзабезпечення населення  об’єднаної територіальної громади.
  4. Рекомендувати керівникам підприємств, установ, організацій об’єднаної територіальної громади відповідно до повноважень надават  посильну допомогу на підтримку соціально-економічної сфери та розвитку інфраструктури об’єднаної територіальної громади.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії селищної ради.

 

 

Селищний голова                                                    Ю.В. Ящук

 

 

 

На території ОТГ на 01.01.18р. проживає 5782 жителі, що на одного  менше в порівнянні з 2017р. з них: 3164 жінок та 2618 чоловіків, дітей дошкільного віку 340, дітей до 18 років -893 чоловік, молодь до 28 років -796 чол., пенсіонерів – 1638.

 

Доходи селищного бюджету  на протязі 2017року складають 41 100 639грн. в т.ч. спецфонд 4085 843грн. що на 30,7% більше в порівнянні з минулим роком із них:

  • власні надходження  21 315 082 грн. в т.ч 2 218 700 грн. спецфонд;
  • базова дотація 2 039 100 грн.;
  • стабілізаційна дотація 144 900 грн.;
  • субвенції 14 672 357грн. в т.ч. 1 867 143 грн.;
  • додаткова дотація 2 929 200 грн.;

Державна допомога в  вигляді субвенція з державного бюджету місцевим:

  • субвенція на лікування окремих захворювань 80 714 грн.;
  • на формування інфраструктури ОТГ 2 480 693 грн. в т.ч спецфонд  1 649 893грн.;
  • освітня субвенція 7 009 500 грн.;
  • медична субвенція 4 534 200 грн.;
  • на здійснення  заходів  що до соціально економічного розвитку окремих територій  350 000грн.

 За кошти грантової підтримки Програми Розвитку ООН в Україні та Уряду Королівства Нідерландів та з ініціативи Громадської організації «Повір у себе» - голова ГО Сідоренко Лариса Олександрівна, було закуплено дитячий майданчик на суму 86 700грн .

За кошти місцевого бюджету було куплено найбільший елемент дитячого майданчика на суму 98 027грн., аналогічні майданчики з’являться на весні 2018 в кожному селищі громади (окрім Котівки) за рахунок коштів субвенції на соціально-економічний розвиток загальною  сумою 350 000грн. Також, за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні та Уряду Королівства Нідерландів та з ініціативи Громадської організації «Громадська рада» було реалізовано проект з облаштування танцювальної кімнати на загальну суму 54 993 грн. в Червоненському центрі дозвілля та вуличне освітлення в с. М. Мошківці.

Реалізовано проект «Капітальний ремонт даху та заміна вікон і вхідних дверей Червоненського центру дозвілля по вул. Терещенка, 5б смт. Червоне» на суму 1 467 550 грн.

Реалізовано проект «Капітальний ремонт частини приміщення селищної ради з подальшим переоснащенням під ЦНАП». Допомогу в реконструкції інтер’єру приміщення, інституційному створенні ЦНАП, а також в оснащенні центру меблями та сучасною технікою зі спеціалізованим програмним забезпеченням, громаді надала Програма «U-LEAD з Європою»  на суму майже 900 000,00 грн. Центр надаватиме мешканцям громади більше 100 видів адміністративних послуг, включно з найпопулярнішими в ОТГ: реєстрація жителів, нотаріальні, соціальні та пенсійні, земельні, послуги місцевого значення, реєстрація бізнесу та нерухомості. Напередодні відкриття в громаді були проведені заходи з інформування жителів про особливості роботи ЦНАП, його переваги, права та обов’язки працівників та споживачів послуг. Центр доступний для людей з інвалідністю. В приміщенні обладнаний дитячий куточок.

Розпочато реалізацію проекту « Реконструкція Червоненської ЗОШ  І-ІІІ ступенів із застосуванням енергозберігаючих технологій   - загальна вартість  проекту 12 100 409 грн.

Капітальний ремонт даху та заміна вікон (заходи енергозбереження)  в Крилівській ЗОШ за кошти місцевого бюджету на загальну суму 1 221 331грн.

 Завершено будівельні роботи дороги протяжністю 1.7 км в с. Глинівці. Проект реалізувався  за кошти місцевого бюджету на загальну суму 1 171 504грн.

          ДНЗ «Сонечко» с.Забара за кошти місцевого бюджету  отримало облаштовану кімнату гігієни  та  харчоблок на загальну суму 120 000 грн.

Протягом 2017року відділом з питань надання адмінпослуг було розглянуто 2250 звернень громадян  з них  письмових 966, здійснено 143  реєстрів  актів громадського стану з них :шлюб-14, народження -40, смерть - 89.

Протягом 2017 р. було проведено 12 виконкомів прийнято 105 рішення,           11 сесій прийнято 199рішень, 325 нотаріальних дій, 192 доручень,  зареєстровано вхідних 169 та 1552 вихідних

На даний час у Червоненській ОТГ  працює 8 соціальних робітників, які обслуговують 101 особу похилого віку, з яких 9 – мають інвалідність та 23 - платника: в смт. Червоне – обслуговується 40 осіб, по всій території ОТГ мають на обслуговуванні по 12-13 громадян. Соціальними робітниками надаються такі послуги, а саме:

1. Придбання і доставка продовольчих, промислових  та господарських товарів, медикаментів, книг, журналів, газет .

2. Ведення домашнього господарства (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів і посуду, винесення сміття, тощо) :

- ведення домашнього господарства (прасування –до 1.5 кг сухої білизни).

- ведення домашнього господарства (прибирання житла): а) косметичне   

  прибирання; б) вологе прибирання; в) генеральне прибирання).

     - ведення домашнього господарства (миття стін, дверей, вікон ( 1 м2).

- ведення домашнього господарства (обклеювання вікон папером, закладення 

  утеплювального матеріалу).

- ведення домашнього господарства (відтаювання холодильнику, його миття).

- ведення домашнього господарства (розпалювання печей, піднесення вугілля,

   дров, розчистка снігу; доставка води з колонки).

- ведення домашнього господарства (допомога при консервації овочів та

  фруктів).

3. Надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки 0,02га) .

4.  Організація харчування (приготування їжі).

5.  Ручне прання білизни та одягу (до 1,5 кг сухої білизни).

6.  Ремонт одягу (дрібний).

7. Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів) :

- здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (заміна натільної і постільної білизни).

8.  Написання листів.

9. Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонентних книжок, оплата комунальних послуг, звірка платежів, заміна книжок).

10. Надання допомоги в оформленні документів(оформлення субсидій).

11. Виклик лікаря додому.

12. Забезпечення супроводу споживача соціальних послуг в поліклініку.

13. Влаштування споживача соціальних послуг до лікарні на лікування;

 доставка медикаментів в період лікування.

14. Надання інформації з питань соціального захисту населення, допомога в отриманні безоплатної правової допомоги.

1

Один житель , який перебував на обслуговуванні, був оформлений працівниками терцентру до Бердичівського геріатричного центру на постійне місце проживання.

Жителька, с. М. Мошківці, якій надавалися послуги ЦНСП, на зимовий період була оформлена у лікарню с. Котельня, також 2 жителя смт. Червоне звернулися до працівників терцентру, щодо  сприяння їх поселення до того ж  закладу. На даний час, всі три особи перебувають там.

У цьому році було придбано 3 нових велосипеди для соціальних робітників, які були куплені за кошти людей, які обслуговуються на платній основі.

До відзначення Міжнародного Дня інваліда особи, які обслуговуються Центром та мають інвалідність отримала грошову допомогу.

 У ЦНСП стоїть 24 сім'ї в яких проживає  60 дітей , які перебувають у сжо, 2 сім'я – під соціальним супроводом, ведеться облік ВПО, ветеранів АТО, умовно-засуджених.

Надання соціальних послуг Центром сім'ям в сжо

Консультування сімей:

- надання інформації з питань соціального захисту сімей в сжо ( допомога в оформленні документів на отримання соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, сім'ям з дитиною-інвалідом тощо).

- навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь ( напр., правила ведення домашнього господарства, належний догляд за дітьми).

     . Соціальна підтримка сімей:

- сприяння навчанню та розвитку дитини .

- допомога у зміцненні/відновленні родинних зв’язків.

- корекція поведінки в  повсякденному житті.

- врегулювання, призупинення конфліктів у сім'ї.

- звернення до закладу охорони здоров'я.

- сприяння працевлаштуванню батьків тощо.

- допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами.

 

 Інформаційні послуги:

          - надання  інформації, необхідної для вирішення складної життєвої ситуації    

          ( довідкові послуги).

- поширення об'єктивності інформації про споживчі властивості та види соціальних послуг.

- формування певних уявлень і ставлення суспільства до соціальних проблем ( рекламно-пропагандистські послуги).

 

 Психологічні послуги:

- надання консультацій з питань психічного здоров'я та поліпшення взаємин з оточуючим соціальним середовищем.

- надання методичних порад.

 

Соціально-педагогічні послуги:

- виявлення  та сприяння  розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, які перебувають у сжо .

- залучення до роботи різноманітних закладів, громадських організацій, заінтересованих осіб.

 

Соціально-медичні послуги:

- консультації  щодо запобігання виникненню та розвитку можливих органічних розладів особи.

- збереження, підтримка та охорона здоров'я.

- праце терапія.

 Юридичні послуги:

- надання консультацій з питань чинного законодавства.

- здійснення захисту прав та інтересів осіб, які перебувають у сжо

Комісією з питань захисту прав дитини  та спеціалістом з питань захисту дітей у 2017 році було проведено 7 засідань комісії з питань захисту прав дітей на яких: розглядався стан виконання батьками їх обов’язків стосовно дітей, участь кожного з батьків у вихованні дитини, доцільність/недоцільність позбавлення батьківських прав, постановка на облік до Центру надання соціальних послуг, ініціювання притягнення до адміністративної відповідальності, взяття під соціальний супровід для подолання або мінімізації складних життєвих обставин (загалом 25 сімей). Внаслідок – 10 батьків попереджено і 4 притягнено до адміністративної відповідальності по ст. 184 КУпАП. Дві сім`ї взято під соціальний супровід, 7 сімей поставлено на облік до ЦНСП.

В судовому порядку розглядалось питання 4х сімей – позбавлено батьківських прав троє жителів Червоненської ОТГ.

На обліку дітей, які знаходяться в складних життєвих обставинах через ухилення батьків від виконання своїх обов’язків, перебуває 20 дітей.

На повному державному забезпеченні знаходиться двоє неповнолітніх статусних дітей.

В інтернатних закладах за заявою батьків перебуває 24 дитини.

Сімей опікунів/піклувальників – 11.

Прийомних сімей – 2.

Дітей-сиріт – 6.

Дітей позбавлених батьківського піклування – 14.

Спеціалістом з питань захисту дітей постійно проводиться:

- профілактична робота з попередження бездоглядності, бездомності та безпритульності неповнолітніх,

- заходи з попередження негативних явищ у дитячому середовищі,

- зустрічі інформаційно-освітнього характеру в навчальних закладах з питання запобігання проявів насильства в сім’ї, жорстокого поводження відносно дітей,

- організовуються рейди у місцях масового відпочинку молоді – «Діти вулиці», «Вокзал», «Канікули», у сім`ї, де діти перебувають в складних життєвих обставинах, через неналежне виконання батьками своїх обов’язків,

- консультації та роз’яснення для громадян з питань виконання батьківських обов’язків,

- обстеження умов проживання дітей, влаштованих у сімейні форми виховання, дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах,

- популяризація сімейних форм виховання з метою розвитку мережі прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, сімей патронатних вихователів.

Штатна чисельність одиниць «Центру ПМСД» складає станом на 01.01.2017р. 40,5 одиниць. До складу ЦЕНТРУ входять: Амбулаторія ЗПСМ смт.Червоне зі штатною чисельністю   17,5 одиниць в т.ч. лікарів ЗПСМ 4 одиниці, лікарів педіатрів 1,5 одиниці; 4 ФАПи (с.Малі Мошківці, с.Великі Мошківці, с.Глинівці, с.Крилівка), 2 ФП (с.Забара, с.Котівка) зі штатною чисельністю 9,5 одиниць.

Протягом 2017 року фінансування відбувалося за кошти медичної субвенції та місцевого бюджету, загальна сума затверджена на рік 4402655  грн.  З яких 1814252 грн. медична субвенція , кошти на відшкодування безкоштовних рецептів по програмі «Доступні ліки» 102227 грн. капітальні трансферти підприємствам 61265 грн.

Повністю та своєчасно працівники  отримували  заробітну плату, протягом року для диференціації заробітної плати працівникам нараховувалася премія, всі працівники  отримали матеріальну допомогу на оздоровлення  при наданні відпустки, в кінці року лікарі отримали додатково матеріальну допомогу в розмірі посадового окладу.

Видатки на оплату праці  працівникам КО «ЦЕНТРУ ПМСД»  за 2017 рік становлять 2444651,77 грн. нарахування на зарплату 492474,84 грн.

Використано коштів на придбання предметів, обладнання, матеріалів та інвентарю на 199037,90грн.( фарба, гіпсокартон, вагонка  та інші матеріали для ремонту ФАПів, металопластикові вікна для ФАПу В.Мошківці  та залу засідань «Центру ПМСД», придбання бензину, холодильників для  кімнат щеплень, меблів для оснащення тубкабінету,  лікарняної каси та інше) .

Видатки на оплату послуг , крім комунальних становлять 486918,78 грн. з яких проведено поточний ремонт амбулаторії 112 тис грн., ФП Котівка – 100,5 тис. грн. двох кабінетів амбулаторії  -57,8 тис. грн., гуртожитку 179,6 тис. грн.

Використано коштів на придбання медикаментів та виробів медичного призначення 122937,56 грн. ( в.т.ч. для забезпечення  медикаментами хворих з трансплантованими органами 25652 грн. забезпечення профілактики туберкульозу 47718 грн., придбання медикаментів та виробів медпризначення - ростоміри, опромінювачі бактерицидні, ваги,  стетоскопи та ін..)

Використано коштів на  оплату безкоштовних рецептів для населення  - 30219,96 грн.. відшкодування по програмі «Доступні ліки»- 80713,95 грн.

Використано коштів на оплату  комунальних послуг  та енергоносіїв – 365626,29 грн. ( електроенергії – 59903,31 грн, природного газу – 283402,98 грн. придбання торфобрикету – 22320 грн.)

За рахунок капітальних видатків було придбано гінекологічне крісло 9050 грн. та  закуплена комп’ютерна техніка для сімейних лікарів – 52144 грн.

Заборгованості по заробітній платі, за комунальні послуги та енергоносіях немає.

На протязі  2017 року на території ОТГ функціонувало 3 загальноосвітні  навчальні заклади це Червоненська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Крилівська ЗОШ І-ІІ  ступенів та Глинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів  в яких навчалося 549 учнів. Загальна сума видатків по навчальних закладах становить:

  • заробітна плата субвенційна 6 413 662 грн.;
  • нарахування на субвенційну зарплату 503 494 грн.;
  • харчування спецфонд 96 932 грн.;
  • харчування загальний фонд 159 260 грн.;
  • відрядження 42 833 грн.;
  • теплопостачання 662 489 грн.;
  • газ 216 795 грн.;
  • тверде паливо 623 525 грн.;
  • електроенергія 220 000 грн.

Червоненська ЗОШ І-ІІІ ступенів навчається  372 учні  ( 2016 році 370 учнів)

  • Заробітна плата  4 532 673грн. ( на 1 588 302 грн. більш в порівнянні з 2016р. -2 944 371грн.)
  • нарахування на заробітну плату  934 221 грн. (на 269 458 більше 2016р.-664 763грн.)
  • харчування 115 336 грн. з них батьківська плата 39 569 грн.( на 25 782 більше  ніж у 2016р. 89 554 грн.)
  • теплопостачання 622 489 грн.  (124 003 грн. більше ніж 2016р. 498 486 грн)
  • відрядження  30 951 грн. ( 18 982 грн. ніж 2016р. -11 969 грн. збільшилась сума добових 60грн./доба)
  • куплено новий кабінет хімії 110 000 грн.
  • стенди для кабінету хімії 9 600 грн., набір реактивів 39 750 грн.
  • стенди для кабінету біології 10 215 грн.
  • мультимедійний комплекс  47 685 грн.
  • підручники 1 999 грн.
  • перевезення

                дизпаливо 64 032 грн.

                страховка 1 542 грн.

                ремонт автобуса 28 772 грн.

  • ремонт туалетів 80 000 грн.
  • інші матеріали (фарба 9 000 грн., вогнегасники 5006 грн., дошки 11 000, мати 12 500 грн., запчастини  до машини 11 610 грн. м’ячі 2 500 грн., преса 11 271 грн. ваги 2 000 грн., різні матеріали  26 262, принтери 11 138 грн., жалюзі 10 755 грн.)
  • послуги селищного ринку 11889 грн.

Крилівська ЗОШ  навчається 76 учнів ( 2 учні менше ніж 2016році.)

  • заробітна плата 1 599 226 грн. (на 577 820 грн. більше в порівнянні з 2016 роком. 1 021 406 грн.)
  • нарахування на заробітну плату 340 340 грн.( на 120 320 грн. більше ніж в 2016р. - 220 020 грн.
  • харчування 68 993 грн. в т.ч 32 063 грн. батьківська  плата ( на 20 373 грн. більше в порівнянні з 2016 р. – 48 620 грн.)
  • відрядження 4 698 грн. (що на 694 грн. менше ніж в 2016р. 5 392 грн.)
  • газ 216 795 грн.( що на 5 505 менше ніж 2016р.- 222 300 грн.)
  • мультимедійний комплекс 20 000 грн.
  • фарба  10 159 грн. в 2016р.4  500 грн.
  • посуд 4 012 грн.
  • принтер 5 078 грн.
  • преса 3 065 грн.
  • матеріали 3 498 грн.
  • мати для спортзалу 2 240 грн.
  • послуги селищного ринку 5 016 грн.

Глинівці ЗОШ  навчається 95 учнів (що на 6 більше в порівнянні з 2016р.- 95 учнів)

  • заробітна плата – 1 981 747 грн. (що на 740 367 грн. більше ніж в 2016р. – 1 241 380 грн.)
  • нарахування на заробітну плату – 412 511 грн. ( що на 156 370 грн. більше ніж 2016р. 256 141 грн. )
  • харчування 71 863 грн. в т.ч.25 300 грн. батьківська плата ( що на 20 501грн. більше ніж 2016р.- 51 362 грн.)
  • відрядження 7 184 грн. ( що на  559 грн. менше ніж 2016р - 7 743 грн.)
  • тверде паливо  623 525 грн. ( що на 419 854 грн. більше ніж  в 2016р.-203 671 грн.)
  • морозильна камера 7 849 грн.
  • метало профіль 11 437 грн.
  • посуд 2 864 грн.
  • преса 6 018 грн.
  • бензопила та бензокоса  5 200 грн.
  • утеплення криши 44 664 грн.
  • фарба 16 871 грн.
  • послуги селищного ринку 13 494 грн.

Видатки по ДНЗ заробітна плата 2 398 975 грн., нарахування на заробітну плату  509 325 грн. продукти харчування 446 469 грн.  тому числі батьківська плата 145746,55 грн. предмети 305 276 грн., послуги 324 849 грн.(120 000 грн. Забара туалет., Горобинка 134200 грн. туалет), відрядження 7 920 грн.,130 223,30 грн. світло, 266 667 грн. газ.

ДНЗ «Калинка» смт. Червоне

  • робітна плата 966 127 грн. нарахування на зарплату 201 037 грн.
  • харчування 174 955 грн. 57 035,33 грн.
  • відрядження 3302 грн.
  • (пилосос2 450 грн.,праска 650 грн.,бойлер 1898 грн., посуд 5680 грн.,карниз 1800 грн., змішувач 440 грн., фарба 1969 грн., іграшки 3772 грн.,подарунки випускникам 3 260,25 грн., подушки 6 180 грн., рушники 3 450 грн., покривало 6258 грн.)

ДНЗ «Горобинка» смт.Червоне

  • заробітна плата 606 628 грн. нарахування на зарплату 133 458 грн.
  • харчування 129 038 грн. в т.ч. батьківська плата 42 066,39 грн.
  • відрядження 1566 грн.
  • облаштування туалету 134 200 грн.
  • предмети 58 478 грн.(унітаз 1850 грн., умивальник 1200 грн.,кран 1 000 грн., карниз 750 грн.,чашки 1100 грн., тарілки 2 525 грн., гірка 3933 грн., жалюзі1200 грн., подушки 2060 грн.. комплект постільної білизни 14 265, рушники 840 грн.,гардини 5 000 грн. покривала 7 706 грн., подарунки випускникам 2 268 грн.)

с. Крилівка  «Сонечко»

  • заробітна плата 238 242 грн. нарахування на зарплату 52 413 грн.
  • харчування 49 555 грн. в т.ч. батьківська плата 16 154,93 грн.
  • відрядження 823 грн.
  • предмети 16 509 грн. (комплекти постільної білизни 7925 грн., рушники 600 грн., подарунки  випускникам 1 559грн., фарба 1424 грн.)

с.Глинівці «Сонечко»

  • заробітна плата 215 566 грн. нарахування на зарплату 47 425 грн.
  • харчування 31 688 грн. в т.ч. батьківська плата 10 330,28 грн.
  • предмети 22 355 грн.(пральна машина 7 300 грн. подушки 824 грн., ковдри 1 808 грн., матраци 1050 грн.. постільна білизна 3060 грн.  рушники 600грн., подарунки випускникам  1559 грн.,фарба 184 грн.)

с.В.Мошківці «Капітошка»

  • заробітна плата 181 604 грн. нарахування на зарплату 39 963 грн.
  • харчування 39 039 грн. в т.ч. батьківська плата 12 726,71 грн.
  • відрядження 2 229 грн.
  • предмети 56 369 грн. (комп’ютер 8094 грн., електроплита3 550 грн., постільна білизна 4 755 грн. рушники 600 грн., подарунки випускникам 567 грн., забор 25 438 грн.,фарба 1 934грн.

с.Забар «Сонечко»

  • заробітна плата 190 808 грн. нарахування на зарплату 35 040 грн.
  • харчування 22194 грн. в т.ч. батьківська плата 7 235,24 грн.
  • предмети (подарунки випускникам 851 грн., фарба 1061 грн.,електроплита 3 550 грн., двері 7400 грн., наочність 550грн., посуд 642 грн.,стільці 648 грн., ліжко 2х ярусне – 24 664 грн., стіл виробничий 1 882 грн.,постіль 3 170 грн.,ковдра 1 325 грн.,рушники 450 грн.,покривало 2 390 грн.,матрац 2 656 грн.,подушки  1456 грн., огорожа біля садочка 38 091грн.)

Видатки селищного бюджету за  2017р. складають 42 056 988 грн.  в т.ч. 10 681 870 грн. що на 55,7% більше в порівнянні з минулим роком.

  • Заробітна плата 18 069 330 грн. в т.ч. спецфонд 144 840 грн.
  • Нарахування на заробітну плату 3 734 895 в т.ч. спецфонд 23 029 грн.
  • Предмети обладнання та інвентар 1 721 249 грн. в т.ч. спецфонд 376 446 грн.
  • Придбання медикаментів 173 358 грн. в т.ч. спецфонд 42 404 грн.
  • Харчування 705 736 грн. в т.ч. спецфонд 259 461 грн.
  • Оплата послуг крім комунальних 1 474 333 грн..
  • Оплата відряджень 81 087 грн.
  • Теплопостачання 622 489 грн.
  • Електроенергія 643 077 грн.
  • Природний газ 814 024 грн.
  • Тверде паливо 717 425 грн. в т.ч. спецфонд 4 200 грн.
  • Окремі заходи реалізації державних програм 11 567 грн.
  • Поточні трансфери 2 929 559 грн.
  • Інші виплати населенню 491 471 грн.
  • Інші поточні видатки 5 675 грн.
  • Капітальні видатки  спецфонд 9 861 490 грн.
  • Апарат управління  4 953 738 грн. в т.ч спецфонд 104 172 грн.
  • ДНЗ 4 449 348 грн. в т.ч. 168 916 грн.
  • Школа 14 080 679 грн. в т.ч. 1 874 179 грн.
  • Лікарня 4 347 010 в т.ч  спецфонд 103 598 грн.
  • Матеріальна допомога 267 912 грн.
  • Заходи оздоровлення та відпочинку дітей 122 500 грн.
  • Тер.центр  439 873 грн. в т.ч. спецфонд 4  505 грн.
  • Пільги інвалідів зору 125 грн.
  • Благоустрій 1 824 421 грн. в т.ч. 885 398 грн.
  • Бібліотека 337 971  грн. в т.ч. 3 930 грн.
  • Утримання будинків культури  2 193 447 грн. в т.ч спецфонд 1 526 205 грн.
  • Проведення навчальних зборів та змагань 22 560 грн.
  • Передано по району медичної субвенції 2 720 520 грн.
  • Інша субвенція 3 553 318 грн. в т.ч. 3 414 279 грн.
  • Проведення заходів із землеустрою 53 300 грн.
  • Субвенції держбюджету 70 000 грн.
  • Інші видатки 1 026 068 грн. в т.ч. спецфонд 992 489 грн.
  • Розвиток території спецфонд 432 695 грн.
  • Утримання доріг спецфонд 1 171 504 грн.