Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Про встановлення закупівельних порогів для закупівлі товарі, робіт і послуг

ЧЕРВОНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Андрушівського району Житомирської області

Р І Ш Е Н Н Я

 

Одинадцята позачергова сесія                                                                           першого скликання

від 02 серпня 2016 року

 

Про встановлення закупівельних

порогів для закупівлі товарі,

робіт і послуг

 

     Відповідно до статті 2 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2016 року, керуючись ст. 25, ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада

 

ВИРІШИЛА :

  1. Під час здійснення закупівель товарів,  робіт і послуг вважати допороговими сумами наступні:
  • для товарів та послуг ті, які є меншими ніж 200 тисяч гривень;
  • для робіт такі, які менші вартості у 1,5 млн. гривень.

                Відповідно, післяпороговими вважати наступні:

  • для товарів та послуг ті, які дорівнюють або перевищують 200 тисяч гривень;
  • для робіт такі, які дорівнюють або перевищують вартість у 1,5 млн. гривень.

Поряд з тим, усі післяпорогові закупівлі здійснювати дотримуючись принципів публічних закупівель з використанням електронної системи закупівель.

  1. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є такою, яку можна вважати допороговою, обов’язково оприлюднювати звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
  2. Секретарю селищної ради довести дане рішення до відома голови тендерного комітету для використання в роботі.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, містобудування, будівництва, земельних відносин, АПК та  охорони природи.

 

 

Селищний голова                                                                                      Ю.В. Ящук