Червоненська громада
Андрушівський район, Житомирська область

Адміністративні послуги

Назва адміністративної послуги Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
"Видача витягу з домової книги власника"

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:

  1. Заява;
  2. Паспорт, ідентифікаційний номер;
  3. Домова книга.
"Видача довідки на отримання допомоги на поховання" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою; або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою; 
  2. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) суб’єкта звернення(у разі їх наявності).
"Видача довідки на отримання допомоги при народженні дитини" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява встановленої форми;
  2. Паспорти громадянина України обох батьків (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
  3. Документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;
  4. У разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я слід надати: документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу;
  5. Документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.
"Видача довідки про заробітну плату на призначення пенсій" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява усна або письмова;
  2. Паспорт.
"Видача довідки про кількість корів" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Документ, що посвідчує особу;
  3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера;
  4. Паспорт ВРХ.
"Видача довідки про перебування на квартирному обліку або іншого документа, що підтверджує необхідність поліпшення житлових умов" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява усна або письмова; 
  2. Паспорти або свідоцтва про народження членів сім’ї; 
  3. Довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера членів сім’ї.
"Видача довідки про підтвердження наявності на певну дату у зазначених в реєстрі фізичних осіб молодняку великої рогатої худоби, який утримується в господарствах цих фізичних осіб" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява; 
  2. Документ, що підтверджує особу заявника; 
  3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера; 
  4. Паспорт ВРХ.
"Видача довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку (форма 3ДФ)" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява; 
  2. Документ, що засвідчує особу; 
  3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного податкового номера.
"Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або про вихід з такого господарства" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява; 
  2. Документ що посвідчує особу заявника.
"Видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява усна або письмова; 
  2. Паспорти або свідоцтва про народження членів сім’ї; 
  3. Довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера членів сім’ї.
"Видача довідки про місце проживання та склад сім’ї" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява усна або письмова; 
  2. Паспорти або свідоцтва про народження членів сім’ї; домова книга; 
  3. Довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера членів сім’ї.
"Видача довідки про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява усна або письмова; 
  2. Паспорти або свідоцтва про народження членів сім’ї; домова книга; 
  3. Довідки про присвоєння ідентифікаційного податкового номера членів сім’ї.
"Видача дозволу на порушення об'єктів благоустрою, пов'язане з виконанням суб'єктами господарювання земляних та ремонтних робіт" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява із зобов’язанням - по завершенню робіт відновити повністю порушений об’єкт благоустрою або відшкодувати вартість відновлення порушеного об’єкту благоустрою.
"Видача дозволу на приватизацію житлового приміщення" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Довідка про склад сім’ї наймача та займані ними приміщення;
  3. Технічна документація на квартиру (будинок), технічний паспорт на квартиру;
  4. Поповерховий план приміщень квартири (будинку), експлікація приміщень;
  5. Копії паспортів (сторінки 1, 2 та з реєстрацією місця проживання) всіх членів сім’ї.
"Видача погодження на розташування тимчасової споруди або малої архітектурної форми" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500, кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
  3. Копія правоустановчих документів на земельну ділянку.
"Видача рішення про надання дозволу на збір вихідних даних на розроблення містобудівельних умов і обмеження забудови земельної ділянки" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування об’єкту забудови, перебудови, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500, кресленнями контурів об’єкту з прив'язкою до місцевості;
  3. Копія правоустановчих документів на земельну ділянку, на об’єкт перебудови.
"Видача рішення про узгодження відкриття закладу (підприємства) ресторанного господарства" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або виписку (витяг, довідку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  3. Копія документа, який засвідчує право заявника на відповідний об’єкту (свідоцтво про право власності, договір оренди, суборенди та ін.);
  4. Копія дозволу (декларації) Андрушівського сектору управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій;
  5. Копія Погодження асортименту продукції Андрушівським міжрайонним управлінням головного управління держсанепідслужби у Житомирській області;
  6. Копія правоустановчих документів на земельну ділянку (у випадку використання приміщень, що не відносяться до вбудованих);
  7. Копія дозволу Державтоінспекції.
"Видача свідоцтва про народження" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява встановленої форми;
  2. Паспорти громадянина України обох батьків (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
  3. Документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини;
  4. У разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я слід надати: документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу;
  5. Документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.
"Видача свідоцтва про смерть" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою; або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
  2. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) суб’єкта звернення(у разі їх наявності).
"Видача свідоцтва про шлюб" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, - заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника);
  2. Рішення суду про зниження шлюбного віку (у разі звернення осіб віком 16-17 років);
  3. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства);
  4. Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
  5. Документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
  6. Документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).
"Дозвіл на виділення частини будинку в окремі об’єкти та визнання права власності" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява встановленої форми;
  2. Паспорти громадянина України;
  3. Правоустановчі документи на об’єкт нерухомого майна.
"Дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява встановленої форми;
  2. Паспорти громадянина України;
  3. Правоустановчі документи на об’єкт нерухомого майна.
"Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Копія паспорта та реєстраційного номеру облікової картки фізичної особи-платника податків (для громадян), копії установчих документів (для суб’єктів господарювання);
  3. Копія технічного паспорту на нерухоме майно (в разі наявності);
  4. Копія документа, що посвідчує право власності на нерухоме майна (в разі наявності);
  5. Викопіювання з чергового кадастрового плану.
"Обстеження житлово-побутових умов проживання громадян (дітей, інвалідів)" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява або запит державної установи, обгрунтований посиланням на відповідні норми чинного законодавства, що потребує надання акта обстеження житлово-побутових умов проживання громадянина або дитини.
"Підготовка клопотання про присвоєння почесного звання «Мати-герїня»" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява встановленої форми;
  2. Паспорт громадянина України копія (2 екз);
  3. Копії свідоцтв про народження дітей, померлих після 8 років - копія свідоцтва про смерть (2 екз);
  4. Характеристики на дітей з місця роботи, проживання;
  5. Документи, необхідні для визначення трудового стажу, нагороди, документ про освіту, документ про попереднє нагородження та присвоєння звання.
"Погодження графіків роботи об'єктів торгівлі, побутових послуг, громадського харчування" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява;
  2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або виписку (витяг, довідку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних-осіб підприємців;
  3. Копія документу про право заявника на використання відповідного об’єкта торгівлі або сфери послуг (свідоцтва про власність, договору оренди, тощо);
  4. Для сезонної та одноразової лоткової торгівлі копія погодження (дозволу) районної СЕС у випадках передбачених чинним законодавством;
  5. Для об’єктів вбудованих та прибудованих до житлових будинків додатково висновок санітарно-епідеміологічної служби про відповідність об’єкта гігієнічним нормативам шумових параметрів.
"Постанова громадян на квартирний облік за місцем проживання" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява про взяття на квартирний облік, яка підписується повнолітніми членами сім’ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання житлового приміщення і бажають разом стати на облік;
  2. Громадяни, які беруться на облік на пільгових підставах або користуються правом першочергового одержання житлових приміщень, вказують про це у заяві і подають відповідні підтверджуючі документи;
  3. Копії паспортів (сторінки 1, 2 та з реєстрацією місця проживання) всіх членів сім’ї;
  4. Копії ідентифікаційних кодів всіх членів сім`ї;
  5. У необхідних випадках до заяви додаються медичний висновок, довідка (виписка з рішення виконавчого комітету) про невідповідність житлового приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам.
"Присвоєння поштової адреси об'єкту нерухомого майна" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява визначеного зразку на ім’я селищного голови про присвоєння поштової адреси об’єкту архітектури;
  2. Копії установчих документів - для юридичної особи, копія свідоцтва про державну реєстрацію - для суб’єкта підприємницької діяльності, копія документа, що посвідчує фізичну особу - для громадянина, а також засвідчена нотаріально копія довіреності - для уповноваженої особи;
  3. Засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою (при необхідності);
  4. Ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження об’єкта нерухомості (у довільній формі);
  5. Копія документу, що посвідчує право власності заявника на нерухоме майно.
"Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу в оренду земельної ділянки" Суб’єктом звернення безпосередньо подаються:
  1. Заява встановленої форми;
  2. Паспорти громадянина України;
  3. Правоустановчі документи на об’єкт нерухомого майна.